Besök hos Stilrummet på Östermalm

Idag stod det på schemat att besöka Stilrummet på Östermalm som är en av våra återförsäljare i Stockholm. Marie som driver den mysiga butiken på Brahegatan 19, var såklart på plats, och tillsammans packade vi upp varor som kommit från K. Lundqvist Stockholm och gjorde ett väldoftande bord tillsammans.

stilrummet k lundqvist 3

Det roliga när man är ute hos kunder, är att våra produkter, estetiskt, verkligen passar in i alla butiksmiljöer. Allt från den kliniskt minimalistiskt inredda butiken, till butiken med en härlig ”komma-hem-till-känsla” Stilrummet är det sistnämnda.

När jag skapade mitt varumärke var mitt vision uppbyggd i två faktorer:

1: Designen ska vara enkel att placera i alla miljöer, utan att tulla på elegans.
Resultatet blev att våra kunder idag inte är den andre lik i stilen. Våra produkter används, och stylas med, lika mycket i den pampiga vindsvåningen till studentlyan.

2: Doft och design ska kännas unisex, och passa alla personlighet, ålder och kön.
Idag är konsumenten som köper våra produkter precis det som var min ambition. Produkterna lever i symbios enligt mina önskemål då vi har lika många kvinnor som män som köper produkterna, och alla åldrar unnar sig produkter ur vår doftserie.

18010202_10212688621189952_2314374946984369736_n.jpg

stilrummet k lundqvist 2

stilrummet k lundqvist 1

Nu har stilrummet ett bord med våra dofter direkt i entrén, och jag kan intyga att det doftar magiskt i butiken. Det första man möter är en doft av Love Edition.

spegel stilrummet

stilrummet spegel 2

När man är ute hos kunder så finns det alltid inspiration till ens eget hem som pockar på uppmärksamheten. Som exempel denna underbara spegel som Marie hade i butiken. En vacker eye catcher som jag nu ska mäta hur pass den fungerar i mitt eget hem.

Butik:
Stilrummet
Adress: Brahegatan 19
Webshop: www.stilrummet.se

En fortsatt trevlig onsdag önskar jag Dig
/ Kristoffer

Kommentera

